Pages

2011. november 21., hétfő

Nora Roberts Forever

Romana, Júlia és Denise füzeteken kamaszodtam. Nincs ezen mit szépíteni. Legfeljebb annyit, hogy minden kötelező és ajánlott irodalmat is elolvastam a középiskolában és sok minden mást is. De a ponyvaromantika is az én világom. Az árulkodó pillantások, visszafojtott érzékiség, lángoló szenvedély nyelvén ugyanúgy értek, mint az összeesküvés, sötét múltbéli titkok és misztikus, boszorkányos szóvirágok nyelén. 

Az első mondatom felnőttkori következménye, hogy bírom a Nora Roberts regényeket, pontosan az egykaptafás, kiszámítható, női lélekkel manipuláló mivoltuk miatt. Teljesen kikapcsolnak. Sőt, arra vetemedtem, hogy bőszen nézem a filmadaptációkat, sikeres és feledés homályába haló másodélvonalbeli színészekkel. És tetszik.
Idemásoltam pár borítót, amelynek filmadaptációja is van:). Hátha további nőnemű alanyokat fertőzök meg ezzel a nem éppen címlapos rajongással.
Egyébiránt, ha valaki ismer egy ízig-vérig becsületes, kétkezi munkától izmos, de a nagydoktoriján dolgozó, égimeszelő, romantikára fogékony, érzékeny pasast (és valami különleges oknál fogva még nem ment hozzá feleségül:)), akkor lehet ide továbbítani az elérhetőségeket. Mert biztos vannak még Nora Roberts rajongók:)!







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése