Pages

2011. szeptember 6., kedd

Bútorfelújítás kicsiben és nagyban

Elérkeztem felnőtt életem sokadik fejezetéhez és otthonához is egyben.
Bár nem végleges megoldás ez a mostani lakás, de beköltözés előtt, alatt és sajna még utána is lesz mit javítani a bútorzaton. És persze ki lehet próbálni régóta dédelgetett ötleteket.
Jelenleg leginkább csinálok és nem pedig írok róla, de ha lesz mit megmutatni, rögvest megteszem. Addig is legyen itt a nyári bababútor-felújítás képe. Barátnőm kislánya (magunk között csak Szunszus) kapta meg a gyermekkori bababútorom kissé feljavítottabb verzióját. Szakemberként azt mondanám, hogy lassan ezzel is elengedem annak a gondolatát, hogy a fiam mellé lányom is lehessen. Nem szakemberként pedig örömet akarok szerezni egy angyali kislánynak, aki amikor először rám nézett tudta, hogy én tudom, hogy tudja, amit én nem tudok...... Szóval rám nézett és tudott rólam mindent:). Kedves szülők, ezer köszönet!

A felújítás akrilfestékkel történt és lelakkoztam két rétegben, de még így sem biztos, hogy állja majd az intenzív használatbavétel megpróbáltatásait:).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése