Pages

2011. július 1., péntek

Használt Ikeás holmik - a narancssárga kisszék rejtélye

Kedvelem az Ikeás holmikat, mert csupa olyasmit képviselnek, ami az én életemből nagyrészt hiányzik: rend, összehangoltság, szortírozás, átgondolt tervezés és praktikum:). Szóval nem vagyok Ikea -lány (na jó, lány sem vagyok, ez is igaz:)). Bár alapvetően barátságos árai vannak az Ikeának, van egy hely, ahol az árak még barátságosabbak, és ez nem más - nem fogják kitalálni - mint az ócskapiac. A büdöskosaras posztban már utaltam erre a narancssárga kisszékre, ami szintén onnan való eredetileg. Egyébként a kisszék állapota - bűn koszos volt - már előrevetíthette volna a kosaras mizériát, de ehhez ugyebár előrelátás kellett volna, az meg kérem itt hiánycikk, még a pult alatt is. Az igazi érv a vásárlás mellett nem a szék higiéniai állapota, hanem az ára volt természetesen. A bolti ár egy ötödéért kínálták.  
Szintén piaci-ikejjás az edényszárító is. Rajta mintegy díszítés gyanánt egy kis angol porcelán, mi más. Azért is díszítésként, mert bevallott Achilles sarkam a házimunkában a mosogatás:). 
Plusz vettem már szintén eredetileg a sárgakék áruházból való felakasztható sokzsebes játéktárolókat. Ezekből már jutott a szomszédba is:), Petrus barátnőm plüssjátékaimat plüssjátékainak:). (Küldtem puszit Freud Zsigának, mert elszólások igenis vannak:))
A szemfülesek rájöhettek, hogy a blogon fotózott holmik egy része már a szomszéd barátnőmék családjánál kötött ki:). Költözik még valaki az utcánkba mostanában, gyerekkel, gyerek nélkül? Csak miheztartás végett kérdezem...

Nem mertem elkérni fotózás végett a játéktárolót a szomszédból, mert  djani újfent ír egy megjegyzést, hogy felismerte :), mint az alábbi posztban lévő tál esetében.

1 megjegyzés:

djani írta...

Kérd csak el nyugodtan, ha már úgyis a Te játékaid vannak benne :-)
"Petrus barátnőm plüssjátékaimat" :-)

Megjegyzés küldése